Limited Edition: Hyaluron Refill Cream 75 ml

Augsburg, 01.03.2022

Cosmetica meets Pop Art

DR. GRANDEL inspireert met gelimiteerde ampulleneditie

Vanaf maart 2022 maken de ampullenexperten uit Augsburg het bont. Een gelimiteerde ampulleneditie grijpt terug op de kunststroming popart. Drie klassiekers en een nieuwe ampul verrassen in moderne, kleurrijke vouwdoosjes. Elke doos bevat vijf ampullen. Wauw, cool, boom, yay: deze kernachtige ‘één-woord-zinnen’ onderstrepen niet alleen de blitse verpakking. De actieprijs van de beperkte promotie is ook echt wauw: één ampul per set is zo goed als gratis.

De ampullen in de gelimiteerde popartpromotie:

NIEUW: Vitamin Glow Pop Art

Voor een stralende teint
Wauw! Let’s Glow! Het nieuwe concentraat van werkzame stoffen inspireert voor het eerst in het gelimiteerde popartdesign. De Vitamin Glow-ampullen doen de vermoeide huid dankzij geselecteerde vitamines en Pink Grapefruit Extract stralen en beschermen tegen externe stressfactoren. Voor een zichtbaar gevitaliseerd huidbeeld en de perfecte gloed.

Hyaluron Moisture Flash Pop Art

Hydratatie tot in de diepste huidlagen
Cool! Moisture Flash! Klassieke werkzame stoffen in gelimiteerd popartdesign. De Hyaluron Moisture Flash-ampullen met Micro Hyaluron voorzien de huid effectief van vocht tot in de diepste huidlagen. Voor een verfrist, stralend uiterlijk.

Retinol Pop Art

Verzacht rimpels
Yay! Wrinkle Reducer! Klassieke werkzame stoffen in gelimiteerd popartdesign. De Retinol-ampullen verzachten rimpeltjes en lijntjes zichtbaar 's nachts. Voor een gladder, verfijnd huidbeeld.

Collagen Boost Pop Art

Verstevigt, herstructureert
Boom! Skin Boost! Klassieke werkzame stoffen in gelimiteerd popartdesign. De Collagen Boost-ampullen stimuleren de huideigen collageenproductie. Voor een strakker, geherstructureerd uiterlijk.

De DR. GRANDEL limited edition Pop Art Ampullen zijn binnenkort verkrijgbaar via
www.grandel.nl