Gratis levering tot en met 2 april 2024

Augsburg, 01.01.2022

(Niet) zonder woorden

Ampullen voor elke gelegenheid

Een uitnodiging voor een etentje, een klein geschenkje voor een vriendin of gewoon een kort bedankje – er zijn veel gelegenheden voor kleine geschenken. Voor al deze momenten heeft DR. GRANDEL vanaf januari 2022 vier bestsellerampullen gecombineerd met betoverende geschenkbanderollen, compleet met passende woorden.

With love – For you – Hello beauty – Thank you – voor elke gelegenheid de juiste formulering. De bloemige banderollen met metallic effect kunnen heel eenvoudig over de gekozen ampullendoos geschoven worden en maken van het product in een handomdraai een schoonheidsgeschenk dat voor zichzelf spreekt.

Een geschenkidee voor diverse gelegenheden en verschillende doelgroepen. Naast de passende woorden inspireren de vier bestsellerampullen.
Onmiddellijk. Effectief. WAUW.

De vier bestsellerampullen van de promotie in een oogopslag:

Hyaluron-ampullen

Het gladmakende intensief verzorgende concentraat met ‘rimpelvullend effect’ voorziet de huid optimaal van vocht, lijntjes en rimpeltjes worden opgevuld en zichtbaar verzacht – voor het perfecte verjongingsbroneffect.

Hyaluron at Night

Deze ampul vult de vochtdepots 's nachts op. Tijdens het schoonheidsslaapje zorgt Depot Hyaluron ervoor dat de huid er 's morgens fris, strak en jeugdig uitziet – mooi uitgerust!
DR. GRANDEL Hyaluron at Night ampullen

Beauty Date

Het gladmakende concentraat van werkzame stoffen schenkt een rozigmooie, fijne teint, de huid is ontspannen en rimpeltjes worden gladder. Ook kort voor een date garandeert de ampul een mooie teint.
DR. GRANDEL Beauty Date ampullen

Beauty Flash

Het concentraat met Matysoft en Siegesbeckia orientalis (hemels kruid) verfijnt de poriën, vermindert rode vlekjes en tovert een gelijkmatig fijne huid tevoorschijn.
DR. GRANDEL Beauty Flash ampullen

De promotie DR. GRANDEL-ampullenbanderollen zijn vanaf januari 2022 verkrijgbaar via www.grandel.nl