Limited Edition: Hyaluron Refill Cream 75 ml

Augsburg, 04.11.2022

Hydraterende verzorging op de golf van succes

DR. GRANDEL Hyaluron Refill Cream

DR. GRANDEL zet de bestseller, de Hyaluron Refill Cream, in het zonnetje. Vanaf januari 2022 straalt de gelimiteerde editie van de hydraterende verzorging in een nieuw jasje met ‘rimpelvullend’ effect en 50% meer inhoud voor dezelfde prijs. De werkzame stof Filler Hyaluron kent een ononderbroken golf van succes: ze is bekend, populair en bijzonder effectief om droogterimpeltjes van binnenuit op te vullen.

DR. GRANDEL Hyaluron Refill Cream – Limited Edition

Snel zijn dus: de hyaluroncrème is slechts beperkt verkrijgbaar in een tube van 75 ml tegen een voordelige prijs. De meervoudig bekroonde intensieve, hydraterende verzorging met een speciale hyaluronvariant vult vochtdepots bij aan en vult zo effectief rimpeltjes van binnenuit op. Bovendien levert de Hyaluron Refill Cream intensief hydratatie en herstructureert de crème de natuurlijke vochthoudende factoren van de huid. De textuur van de Hyaluron Refill Cream smelt zachtjes op de huid en trekt snel in. Door deze hydratatieboost krijgt de huid onmiddellijk een frisse, strakke uitstraling.

De DR. GRANDEL Hyaluron Refill Cream LIMITED EDITION is online verkrijgbaar via:
www.grandel.nl