Gratis levering tot en met 2 april 2024

Augsburg, 03.03.2022

Solidariteit tonen

Inzamelingsactie voor de Oekraïne

Soms schieten woorden te kort, dan helpen alleen nog daden! Daarom heeft de directie van DR. GRANDEL besloten, Oekraïners humanitair te ondersteunen.

Zo ondersteunt DR. GRANDEL

Als bedrijf gevestigd in Friedensstadt Augsburg (stad van de vrede) ondersteunt DR. GRANDEL de Ukrainischen Verein Augsburg e.V. bij haar inzamelingsactie. De vereniging zorgt ervoor dat 100% van alle donaties in natura en geld de betroffenen in de Oekraïne bereiken. De vrijwilligers verzamelen o.a. levensmiddelen, medicijnen, eerste hulp benodigdheden, slaapzakken, tenten, veldbedden, beschermende kleding en hygiëne producten en transporteren alles direct naar de Oekraïne.

Concreet staat voor de maand maart gepland, om van elke bestelling in onze online shops in Duitsland, Oostenrijk en Nederland € 1,00 te doneren aan de genoemde hulporganisatie.

Daarnaast hebben we onze partners in landen aan de Oekraïense grens onze hulp aangeboden om hen te ondersteunen in het kader van de vluchtelingenstroom (door giften in natura, coördinatie, enz.).

Bedankt voor alle steun, hoe klein ook - als iedereen doet wat hij/zij kan, is dat best veel!